Reklam och event
Jernhusen erbjuder reklam- och eventytor på Nordens mest besökta platser. Allt ekonomiskt överskott återinvesteras till förmån för stationernas utveckling, för att fler ska välja ett hållbart resande.

På våra centralstationer kan mediaköpare skapa starka upplevelser och kreativa kampanjer, stärka varumärken och nå en miljonpublik. Vi erbjuder event- och reklamytor på stationer med totalt cirka 500 000 besökare per dag. I snitt stannar en besökare i 15 minuter på våra stationer.
Fråga oss så berättar vi om vilka vepor som gör intryck, vilka eventytor som passar för sampling, pressvisning eller en pop-up store. Eller hur du gör en take-over på en hel station. Ingenting är omöjligt!
Ring 08-410 032 00

Löfbergs - 94% gillade kampanjen
När Löfbergs bjöd på kaffeprovning och möjligheten att påverka framtidens take-away produkter på Stockholms Centralstation, tog de stationens besökare med storm.

Thailändska turistbyrån - 200 kvadratmeter Thailand
Thailändska Turistbyrån bjöd resenärer och besökare på Stockholms Centralstation på ett “Mini Thailand” under en vecka.

Greenpeace - Ett hav av hopp
Två stora valar och autentiskt skräp från havet är några av delarna i Greenpeace kampanj. Budskapet på Stockholms Centralstation löd: Ann Linde – skydda våra hav!